Vitaelife Pharma Vitamin D3 – cena, kje kupiti, original

[Total: 0    Average: 0/5]

Pozdravljeni, dragi strokovnjaki uporabno moč. Sem se odločil, da bo današnji članek “sončna element” je vitamin D3. Njegovo ime v mednarodni praksi – holekalciferol. Ta element je zelo pomembno za normalno delovanje telesa. Poleg tega, da je potrebno tako za odrasle in otroke.

Za kakšna je

Naše telo proizvaja večino tega pomembno točko sam. To se naredi s pretvorbo sončne svetlobe v kemičnih snovi. Pod vplivom UV-žarkov v koži povzroči holekalciferol (no, on je vitamin D3). Nato se veže na vitamin D-vezavni protein in se pošlje v jetrih. Tam se je dal “dobro”, da širijo po telesu. Tukaj je zgodba pustolovščina

Ta element vpliva na strukturo skeleta. Tudi razpoložljivost je odvisna od tlaka, odpornost, razpoloženje, delovanje možganov in sposobnost za zaščito pred rakom (1).

Vitamin D3 Vitamin D sodeluje pri različnih življenjsko pomembnih procesov:

  • ureja, podpira imunski in živčni sistem;
  • zmanjša tveganje za razvoj multiple skleroze;
  • vzdržuje optimalno telesno težo;
  • zmanjša resnost in pogostost simptomov astme;
  • zmanjša tveganje za razvoj revmatoidnega artritisa pri ženskah;
  • pomembni za zdravje kosti;
  • zmanjša tveganje za bolezni srca, sladkorna bolezen in nekatere vrste raka;
  • je bistvenega pomena za absorpcijo in metabolizem kalcija in fosforja;
  • sodeluje pri delu endokrinih žlez.

Derivat vitamina D3 v farmacevtski industriji so proizvodi živalskega ali rastlinskega izvora. V obliki živali, je bolj prebavljiv in uporabno obliko. Pridobiva se z obsevanjem živalskih olj in holesterola. Je zanič do 500-krat hitrejši od rastlin kolegom. In je bila ocenjena na 4-krat bolj učinkovit.

Koliko treba biti na soncu

Do 95% tega elementa na naraven način lahko zberemo pred sončno svetlobo. Vaša koža proizvaja vitamin D, ko pride v stik z UV žarki. Zaradi tega se imenuje “sončne” element. Toda v našem času večina ljudi simptome pomanjkanja. To je omogočeno z dveh najpogostejših vzrokov so:

  1. Pogosto prisotnost v prostoru. Starejše ljudi večino časa delal na svežem zraku in hodil veliko. Danes drugačna slika je vidna. Tudi otroci preživijo preveč časa v zaprtih prostorih gledanju televizije ali igranju video iger. Večina odraslih delo in preživljanje prostega časa v zaprtih prostorih. Poleg tega lahko pa v senci in oblačnem vremenu zmanjša sintezo provitamin 60% (2).
  2. Uporaba za zaščito pred soncem. Ko smo nekaj časa na soncu, uporabil kremo z zaščito SPF. Ja, ne more trditi, s tem – tveganje za kožnega raka je v zadnjih letih povečala. In zdravniki močno priporočamo, da jo uporabljajo pri otrocih in odraslih, tudi v zimskih mesecih. Toda, ko se uporabljajo kreme tudi z SPF8, zmanjša sposobnost telesa za proizvodnjo vitamina D za 90%. Proizvod z višjo SPF 30 zmanjšuje nastajanje D3 do 99%.

Torej, poskusite vsaj 15 minut na dan, da se na soncu. Da bi bilo bolje zjutraj. Potem bodo možne negativne posledice čim manjše. Pa boste dobili dovolj tega pomembnega vitamina brezplačno

READ  Viagro - mnenja in cena

Simptomi pomanjkanja

Vitamin D3 Mnogi zdravniki so se začeli razumeti, da pomanjkanje vitamina je zelo resna. Nič čudnega, da je eden od priporočenih dodatkov, zlasti za novorojenčke.

Za dojenčke in dojenčki pomanjkanje tega elementa je zelo nevarna. To vodi do resnih težav. Na primer, lahko sprožijo razvoj rachitic prsnega koša. Druga negativna manifestacija duha otroka razvija kvadratne oblike. Prav tako lahko pride do kifoza (to je “žabje trebuh”) in O-obliki noge. Učenci imajo nizke koncentracije vitamina D3 se kaže s težavami vida in utrujenosti.

Prisotnost pomanjkanjem vitamina D težko odkriti. Ker so pogosti simptomi nejasni, kot so utrujenost, bolečine v mišicah in bolečine. Resnejši simptomi pomanjkanja so bolečine v kosteh in splošne šibkosti. Pomembno je vedeti, da včasih ni lahko pojavijo ti znaki. Zato je pomembno, da je krvni test, da preverite raven tega elementa.

Po študijah, pomanjkanje vitamina D lahko zapleti naslednjih bolezni:

  • osteoporoza;
  • bolezni srca in visok krvni tlak;
  • rak;
  • depresija, nespečnost,
  • artritis;
  • diabetes mellitus;
  • astma;
  • multipla skleroza;
  • psoriaza;
  • fibromialgije;
  • počasno celjenje zlomov.

Mimogrede, tukaj je video vam veliko zanimivih govori o posledicah pomanjkanja tega elementa. Bodite prepričani, da preverite.

Najboljši viri vitamina D

Najboljši vir sončno svetlobo. Večina strokovnjaki priporočajo, da vsaj 10-20 minut na dan, v neposredni sončni svetlobi. Vendar pa ne priporočamo, da se uporablja za zaščito pred soncem. Tako boste dobili od 1000 ie do 10.000 ie. Če darkie, boste potrebovali daljšo izpostavljenost soncu, da dobimo dovolj vitamina. Ker je temna koža več zaščite pred izpostavljenostjo soncu.

Najboljši čas za sončenje v poletnih mesecih, je pred 11. uro po 16-TI. In pozimi pogosto iti ven, še posebej, ko se zdi, da sonce.

Prav tako pa je skupina živil, ki vsebujejo veliko “sončno” elementa. V nordijskih državah, vključno z našo, morate vključiti teh živil v svoji prehrani. Bo tisti, ki vsebujejo velike količine D3. Spodnja tabela vam bo povedal, katera hrana vsebuje največ holecalciferola. Odstotek podane z vnosom 10 ug (400 IU).

Vsebina D3, ug na 100 gramov. Produkt D3 Odstotek dnevne vrednosti,%

Jetra трески1001000Палтус27,4274Карп24,7247Скумбрия атлантическая16,1161Яйцо2,222Масло kremasto. 72,5% жирн1,313Сыр Российский0,969,6Молоко0,050,5

Ker elementa D je topen v maščobi vitamin, je v najboljšem primeru treba zaužiti z maščobo. To je za boljšo absorpcijo holecalciferola. Na primer, da ga imate lahko z ghee ali olje, oreščki in semeni. Tisti, ki živijo v nordijskih državah (in to nam je tudi), je dodatno priporočljivo jemati dodatke.

Kot povečuje absorpcijo kalcija, nekateri proizvajalci dajo dodatke v povezavi s tem minerala. Na primer, “Calcium D3 Nycomed”.

navodila za uporabo

Pomanjkljivost solarnega elementa sedaj so večji problem po vsem svetu. Še posebej težko je to kaže v zahodnih in severnih državah. To je v zadnjem času povečalo priporočenega dnevnega vnosa vitamina D. Povečanje stopnje dvojnega zneska, ki je predpisan za dojenčke, otroke in mladostnike.

V naši državi dnevnega vnosa tega elementa do naslednje:

Vitamin D3 Za otroke

1 года400 МЕ1 – 10 лет600 Matroshka 11-18 лет600 ME

READ  Prostect - mnenja in cena, kupi zdaj, kje kupiti

Za odrasle:

Moški in ženske 18 – 50 лет600 od Memorine in ženske, starejše od 50 лет800 Marije беременности600-2000 na MEB programsko obdobje лактации600-2000 ie

Da, lahko dozirna pisati različnih merskih enotah – ie ali mcg. Torej vedo, da vitamin D3 1 mcg = 40МЕ.

Po nekaterih zdravniki, zgoraj dozirna treba znatno povečala. Kot smo večino časa v zaprtih prostorih in redko ven. In North je regija prebivališča vpliva na veliko potrebo za to postavko. To zadeva zlasti v obdobjih jeseni in pozimi, spomladi. Zato zdravniki priporočajo povečanje stopnje za otroke (moških in žensk) k 800-5000 IU na dan.

pa ne pozabite, da so ti Splošna priporočila. Zdaj sem prebral knjigo Transcend z novimi raziskavami našega telesa. Prvič, pravijo, morali narediti test na vrednosti vitaminov. In najbolj želel, da je treba preučiti. Oh, ti bom napisal mini poročilo

Poleg multivitaminski vzamem medtem ko vodna raztopina “enostavnost uporabe”. Njegov pediater predpisal mojega sina. Rodil se je v septembru in ujeli še zadnje sončne dni. Za otroke je enostaven za sprejem. Razredčimo v vodi 1 kapljica vsebuje 500 ie. Samo norma za dojenčke. Tudi če bo 2 kapljici padec, ne skrbite, prevelikega odmerka otrok ne bo. Lahko kupite v lekarni, cena je okoli 180 ….

Za začetek proučevanja gradiva o D3 spoznali, da smo zelo premalo. Se odločili, da bi ugotovili, kaj je bolje vzeti. Spoznal, da je raztopina olja bolje absorbira, saj ta vitamin maščobi topen. Priporočamo Dopolnilo kapsul. Tako bo za sebe in mož še kaj drugega za nakup, ne pa krajo sira njeno rešitev voda

Zdaj kupiti multivitaminov na iherb. So cenejši kot v lekarni tudi popusti. Enako Solgar lahko kupite 2-krat cenejši, plus lahko ogledate mnenja in izbrati najboljšo varianto na razmerje cena / kakovost. Obstajajo različne možnosti – v odmerku 5000 ali 10.000 ie. Kako jemati in koliko je napisana na embalaži. Tu je nekaj primerov

Preveliko

Pomembno je, da vedo vse o tem elementu. Koliko in kako, da bi otroke in kako jemati odraslih. Glavni overdose simptomi so naslednji:

  • bruhanje, slabost;
  • slabotnost;
  • naporno glavobol;
  • motnje spanja;
  • izguba apetita;
  • bolečine v kosteh in mišicah;
  • proteina v urinu.

V primeru prevelikega vitamina D3 povečuje nivo kalcija in fosforja. To povečuje tveganje za nastanek nepravilnosti ledvic, hrustanca in krvnih žilah.

Čeprav je vitamin prevelikega odmerka zelo malo verjetno. Razen, če vas bo 600 000 ie vsak dan za 3 mesece. Od sonca nimajo prevelikega odmerka. Razen, če bo ves dan leži tylenchina na plaži. Potem samo slabost, šibkost in druge simptome. Čeprav je ozadje žgalno koži boste opazili,

Top 7 Prednosti vitamina D

Vsi vitamini so zelo koristne za naše zdravje. Toda na tej točki, bi morali posebno pozornost. Tu so najbolj osnovni njenih pozitivnih lastnosti.

  1. Spodbuja zdrave kosti. Vitamin D igra pomembno vlogo pri absorpciji kalcija v kosti. Pomanjkanje D lahko povzroči mehčanje kosti ali rahitisa. Poleg tega je povečano tveganje za osteoporozo in zlome kosti. Študije so pokazale, da je R izboljša stanje mišično-skeletnega sistema in zmanjša pogostost padcev in zlomov pri starejših (3).
  2. pomaga uravnavati krvni sladkor. Diabetes – posledica pomanjkanja insulina ali nezadostnega izločanja insulina po povečuje njeno odpornost. Po študijah, vitamin D spodbuja izločanje (4). Dodaten vnos elementa poveča občutljivost na inzulin in zmanjšuje vnetje. Številne študije potrjujejo pozitivno vlogo vitamina D pri preprečevanju in zdravljenju obeh vrst sladkorne bolezni (5).
  3. Ščiti pred rakom. Simptomi pomanjkanja D je povezana s povečanim tveganjem za razvoj raka. To še posebej velja za raka dojke, debelega črevesa in postavitev (6). Učinek vitamina na tveganje za raka povzročil zaradi svoje vloge v mobilni življenjski cikel. In njegovo sposobnost, da blokira odvečno estrogen igra vlogo (7).
  4. Pomaga v boju proti bolezni srca. Vse več študij kaže na dejstvo, da pomanjkanje D povečuje tveganje za bolezni srca in ožilja. Ukvarja se pri uravnavanju krvnega tlaka, holesterola in vnetja. Niso bili v celoti pojasnjen, preprečuje, da bi vitamin D bolezni srca. Vendar pa je ena stvar znana. Ljudje s pomanjkanjem tega elementa je bolj verjetno, da umrejo zaradi bolezni srca in ožilja
  5. Izboljša imunski sistem. Vitamin igra pomembno vlogo pri zaščiti pred prehladom, gripo in razvoj avtoimunskih obolenj. Imunske celice vsebujejo receptorje vitamina D, ki preprečuje podaljšan in pretirano vnetni odziv. Ker vnetje pogosto vzrok številnih kroničnih in avtoimunskih bolezni (8).
  6. Izboljša razpoloženje. Element D deluje kot hormon znotraj našega telesa, ki vplivajo na delovanje možganov. Njegova pomanjkljivost je neposredno povezan z anksioznost, motnje razpoloženja, depresija, nespečnost, razpoloženje v PMS (9). Nizka stopnja D preprečuje pravilno proizvodnjo testosterona in estrogena. In to vodi do neravnovesja, ki se pojavljajo številne neželene simptome. Dekleta, ki imajo boleče PMS, vključujejo dopolnila z D3 v vaši prehrani.
  7. pomaga s koncentracijo in spominom. Številne študije so pokazale, da je element D vpliva na možnost, da odločitev, da se osredotoči in zadrži informacije. Ljudje z nizko stopnjo vitamina ne preizkusiti tudi, imajo težave z nalogami, ki zahtevajo pozornost (10). To je verjetno razlog, zakaj je tako težko, da se naučijo, da opravijo izpite pozimi in zgodaj spomladi
  8. OL>

    Medsebojno delovanje z drugimi zdravili

    Zaradi vnosu barbituratov povečuje potrebo po vitaminu D3. Zato je med zdravljenjem je treba dajati dodatno dopolnitev holecalciferola. Podoben učinek na olje imajo vitamin holestipolom in holestiramin.

    Simultano sprejem D3 z diuretiki povečuje nevarnost hiperkalciemije. Toda, če predpisane glikozidi in D3, lahko pride do nepravilnosti pri srcu.

    Učinkovitost holekalciferola lahko zmanjša proti epilepsiji sredstva in kortikosteroidi. Pri zdravljenju z antacidi, ki vsebujejo magnezij ali aluminij in ob D3 poveča toksičnost prva.

    Zdaj, prijatelji moji, veste, kaj je koristno, je čudež snov. In lahko, če je to potrebno, za dopolnitev svoje rezerve v telesu s hrano. Da ne bi zamudil ničesar, kar bom povedal, v naslednji objavi, se naročite na posodobitve. To je vse za danes: dokler ne bomo ponovno srečali

    .

Miglena Cech
About Miglena Cech 233 Articles
Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče. njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo.Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe. Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.